Interviu cu Lorena Lenn

Bună. Îți mulțumesc că ai acceptat să-mi răspunzi la întrebări. Pentru început cine ești?

Sunt un om simplu care scrie, așa cum îmi place să spun despre mine. Am 29 de ani, iar în timpul liber scriu.

Ce hobby-uri te reprezintă?

Scrisul, lectura, dansul, muzica, călătoriile.

Cum te simți când îți așterni gândurile pe hârtie?

Mă simt foarte bine, fiindcă în acele momente scot la suprafață gânduri, emoții și sentimente frumoase, pe care încerc să le redau printr-un stil de scriere cât mai frumos.

Cartea ta este o parte a sufletului tău. Pentru cei care nu știu nimic despre ea, ce le poți spune?

Deocamdată au apărut două romane de dragoste scrise de mine: Când trecutul revine și Suflete pereche. Sunt două povești foarte frumoase în care ideea de bază rămâne aceeași: dragostea învinge, indiferent de obstacolele apărute.

Cum te simți când un cititor îți apreciază munca? Și mai ales când citești o recenzie pozitivă? Care sunt elementele sau evenimentele din care te inspiri pentru cărțile tale?

Mă simt minunat. Sunt recunoscătoare pentru faptul că munca mea este apreciată, iar acesta e un lucru firesc. Sunt conștientă de faptul că oamenii pot interpreta și recepta în mod diferit ceea ce scriu, dar tocmai în acest lucru constă normalitatea: nu poți fi apreciat sau criticat negativ de toată lumea. Fiecare e liber să aleagă ceea ce citește, iar dacă se întâmplă să placă oamenilor ceea ce scriu e cu atât mai bine, nu pot decât să mă bucur.

Ce reprezintă scrisul pentru tine?

Scrisul reprezintă un fel de terapie prin care pot elibera frumusețea sentimentelor interioare, dar și o pasiune pe care o am încă din liceu. De asemenea, scrisul poate fi și o modalitate prin care îmi doresc să aduc speranță și bucurie celor care citesc ceea ce scriu: dacă aduc un zâmbet și o stare de bine oamenilor, atunci misiunea mea e îndeplinită.

Ne poți spune ce te-a determinat să scrii?

Pasiunea pentru scris, dar și faptul că mi-am dorit să construiesc povești de dragoste care să fie apreciate. Scrisul este unul dintre lucrurile din viața mea care îmi oferă bucurie și liniște. Cu alte cuvinte, scrisul mă face să mă simt împlinită.

Știu că ești intrată de foarte puțin timp în această lume a scriitorilor, dar ne poți spune care este cea mai semnificativă lecție pe care ai învățat-o ca scriitoare sau care sunt primele tale concluziile în privința scrisului ?

Am realizat că nimic nu e ușor, că trebuie să lupt pentru ceea ce îmi doresc, dar și că nu voi renunța la visul de a  vedea publicate cât mai multe sau chiar toate romanele de dragoste scrise de mine. E o lume din care mă simt onorată fiindcă fac parte, un domeniu frumos, dar care are și părți mai puțin frumoase, însă tot ceea ce contează este să continui și să fac ceea ce îmi place: să scriu.

Ai un program strict atunci când vine vorba despre scris?

Am realizat că nimic nu e ușor, că trebuie să lupt pentru ceea ce îmi doresc, dar și că nu voi renunța la visul de a  vedea publicate cât mai multe sau chiar toate romanele de dragoste scrise de mine. E o lume din care mă simt onorată fiindcă fac parte, un domeniu frumos, dar care are și părți mai puțin frumoase, însă tot ceea ce contează este să continui și să fac ceea ce îmi place: să scriu

Care sunt autorii care ți-au marcat stilul tău de scriere și în ce mod și-au pus amprenta asupra ta?

Deși am citit și alt gen de cărți, mă întorc de fiecare dată cu drag la ceea ce îmi place cu adevărat: romanele de dragoste. Autoarea mea preferată este Sandra Brown, dar îmi plac și Nora Roberts, Linda Howard, Danielle Steel, Amanda Quick, Susan Elizabeth Phillips. Sandra Brown m-a făcut să îmi doresc să scriu romane de dragoste, și îi ador stilul, mai ales că am citit foarte multe cărți scrise de ea. În același timp, încerc să fiu eu însămi, să am propriul mod de a scrie.

Ce planuri ai pentru viitor?

Îmi doresc să îmi îndeplinesc cât mai multe dorințe, printre care și aceea de a publica tot ceea ce scriu.

Ce ne vei pregăti în materie de cărți?

Eu am cărțile pregătite, numai să apară, la momentul potrivit, desigur. Sunt tot romane de dragoste, care sper să le aducă bucurie celor care le vor citi.

În final, un mesaj pentru toți cei care ne urmăresc.

Vă mulțumesc pentru lecturarea acestui interviu minunat la care am avut plăcerea să iau parte și vă îndemn să luptați frumos pentru ceea ce vă doriți. Să aveți parte numai de bine, oameni frumoși! Cu drag, Lorena Lenn.

Va multumesc,

Florinela


Lasă un comentariu