Interviu cu Marcica Belearta

18319215_1490897080954790_5255594610054596685_o.jpg

Bună. Îți mulțumesc că ai acceptat să-mi răspunzi la întrebări. Pentru început cine ești? Ce hobby-uri te reprezintă?

Salut, sunt Florescu –Ioana- laura, mă reprezintă văduvele și gamingul. Și poeziile în care îmi exprim frustrările fără să omor pe nimeni în realitate.

Cum te simți când îți așterni gândurile pe hârtie?

Fain, da-i cam obositor.

Cartea ta este o parte  a sufletului tău, pentru cei care nu știu nimic despre ele ce le poți descrie?

Pot descrie niște obiecte și niște femei cu draci.

Cum te simți când un cititor îți apreciază munca? Și mai ales când citești o recenzie pozitivă?

Bucuroasă, noa. 😀

Care sunt elementele sau evenimentele din care te inspiri pentru cărțile tale?

Tot felu de chestii, muște care mă enervează, bărbați, flori.

Ce reprezintă scrisul pentru tine? Ne poți spune ce te-a determinat să scrii?

Nici nu mai țin minte, da sigur m-o supărat careva.

Știu că ești intrat de foarte puțin timp în această lume a scriitorilor dar ne poți spune care este cea mai semnificativă lecție pe care ai învățat-o ca scriitoare sau care primele tale concluziile în privința scrisului?

Apăi n-am prea învățat nimic, ce-i drept. Am învățat că nu mai fac că-i prea greu.

Ai un program strict atunci când vine vorba despre scris?

Da. De la 00 la 12.

Nu cred că există cineva care scrie după program.

Dacă îmi vine acuma să îi zic lu bunica că o nebunit, apai acuma ii zic, nu peste 5 minute.

Știu că ai publicat recent cartea ta de debut , ce ne poți spune despre ea?

Că e faină și o iubesc.

Care sunt autorii care ți-au marcat scrisul sau te-au determinat să contureze un roman și să-l publici?

Stephen King și Rodica Ojog-Brașoveanu, dar preferatul meu din lume e Ionel Teodoreanu.

Ce planuri ai pentru viitor? Ce ne vei pregăti în materie de cărți?

Nimic. Nu mai scriu decât pentru mine de-acuma-ncolo. Și pentru prietenii mei. Le fac poezii personalizate de leșină mâțele când se joacă cu ele.

În final, un mesaj pentru toți care ne urmăresc.

Mulțumim pentru că ne urmăriți, oameni buni.

Oamenii buni trebuie să vă comandați cartea Poezii pentru văduve deoarece este absolut genială.

Cu respect,

Florinela

 

Lasă un răspuns

