Târgul Cărții a împlinit 5 ani. Interviu cu Victor Patrichi

BANNER-V01-998x240

Cum a luat naștere Târgul Cărții?

Târgul Cărții s-a născut din pasiunea pentru cărțile valoroase.  În urmă cu mulți ani, în perioada studenției, am pornit comerțul cu cărți din pasiune pentru valoarea cărților ce se află în bibliotecile oamenilor. Cu timpul, pe măsură ce am tratat serios această activitate, volumul de cărți cu care făceam comerț a început să depășească capacitatea mea de a gestiona singur activitatea. Așa s-a născut Târgul Cărții, din necesitatea de a gestiona volumul mare de cărți.

 Carte este moto-ul care va determinat să faceți acest site?

Nu a existat un motto care să mă determine să lansez Târgul Cărții. La baza lansării site-ului a stat în principal necesitatea de a putea comercializa într-un mod optim cărți valoroase.

Ce reprezintă această librărie pentru fondatori și pentru cititorii din România?

Pentru mine unul, reprezintă un proiect aflat încă în lucru: nu a atins încă potențialul maxim, nu ne aflăm ca librărie acolo unde ne-am dori să ne aflăm, cu toate că suntem liderul pieței de carte de anticariat în mediul online. Pentru cititori, cred că reprezentăm un site pe care cărțile se află la un preț corect sau la un preț avantajos. Am avut mereu în vedere să ne poziționăm aici pentru cititorii din România.

Care sunt obiectivele d-voastră?

Obiectivul meu personal este acela de a duce Târgul Cărții în topul jucătorilor de pe piața de carte din România. Iar acest obiectiv este compus din mai multe obiective mai mici. Fie că vorbim de intrarea mai puternică pe piața de carte nouă, fie că vorbim de refacerea site-ului actual sau de diversificarea ofertei de carte din acesta, toate acestea sunt obiective personale la care țin foarte mult.

 Ce reprezintă această librărie după părerea d-voastră în viața oricărui cititor?

Cred că suntem văzuți ca acel magazin din care poți cumpăra cărți la prețuri decente, dacă nu chiar la prețuri mici. Și acesta este și unul dintre obiectivele noastre de poziționare în piață: de a practica o politică de prețuri scăzute.

Cum credeți că librăria d-voastră se diferențiază de celelalte?

Prețul ar fi un diferențiator puternic al librăriei noastre. Atât pe zona de carte de anticariat, cât și pe zona de carte de librărie (carte nouă), avem această abordare de a ține prețurile cât mai mici cu putință. Numărul mare de titluri disponibile în cadrul site-ului s-ar putea să fie un alt diferențiator perceput de către cititorii din România.

Ce dorințe aveți pentru ani următori?

În viitor, în următorii ani, mi-am propus să duc Târgul Cărții printre principalii jucători de pe piața de carte din România.  Aceasta este una dintre dorințele mele principale.

 

Vă mulțumesc pentru interviu,

Florinela

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s