Cum m-am apucat de citit?

17097645_1307199722658986_509222178055779147_o

Cum m-am apucat eu de citit? Păi, eu am fost atrasă de mică spre lumea literaturii ( chiar dacă profilul meu de liceu este mate-Info, deoarece îmi place la fel de mult matematica și biologia) , îmi plăcea să-mi ascult bunica citindu-mi din cărți  seara înainte să adorm sau atunci când mergem la dumneaei în vizită , astfel încât mă atragă încet-încet spre această lume a literelor. Pot să spun că-i mulțumesc pentru tot ce a făcut pentru a mă include în această lume fascinantă.

Îmi pot aminti că primii  mei pași pe care i-am parcurs singură au fost presărați cu foarte multă emoție și tremur în sufletul meu de copil.  Țin foarte bine minte cum stătea bunica mea cu mine după ce am învățat să citesc pentru a mă face să iubesc lumea poveștilor. Pot să spun că acest lucru m-a ajutat foarte, deoarece fiecare care o citesc și o parcurg îmi amintesc de bunica ei și determinarea ei pentru a citi cât mai mult.

Știu că citeam în jur de o carte pe săptămână , iar dacă era mult mai groase și anevoioase de citit în jur de două săptămâni, însă cu determinare și pasiune îmi umpleam timpul liber aș copilăriei călătorind în locuri cu adevărat nemaiîntâlnite. Locuri care îmi amintesc cu drag și melancolie. Cu siguranță când voi avea mai mult timp liber voi parcurge cărțile care mi-au umplut copilăria cu bucurii și care îmi cor aminti mereu de bunica mea, care mă îndemna să citesc.

Cu ajutorul acestei pasiunii am putut să văd  discern anumite aspecte ale vieții de când eram copil. Unde dintre ele ar fi cum ar trebui să mă comport cu cei în vârstă , cu părinții mei și cei care au nevoie de ajutorul nostru, dar cel mai important cum să ne comportăm cu cei care au diferite probleme de sănătate.

Îți mulțumesc , dragă carte pentru ca mai învățat până acum și pentru ce mă vei învăța pe viitor.

Librăria online Libris vă îndeamnă la o adevărată provocare. Vă pot spune că veți găsi cărți noi și de beletristică la un preț foarte bun pe site-ul editurii, într-un caz în care doriți să vă cumpărați cărți bune și la un preț foarte bun.

Articol ce răspunde provocării Libris, cu ocazia ediției a XIV  a Târgului  Internațional de Carte și Muzică Libris Brașov.

Cu stimă,

Florinela

 

Lasă un răspuns

