Recenzie Ultimul viking ( Seria Nemuritor #1) de O. G. Orion

ultimul-viking-seria-nemuritor-vol-1-4300-2

Titlu: Ultimul viking

Autor: O.G. Orion

Editura : Llibrex Publising

Anul apariției:2016

Număr de pagini: 310

Disponibilă: Librex

„Tu ești a mea. Nu contează ce se va întâmpla. Chiar dacă vreodată vom rătăci drumul, te voi găsi.” 

Am auzit foarte multe lucruri despre seria Nemuritor a autoarei O. G. Orion spunându-se că este o serie numai bună pentru cei pasionați de fantasy. Că are talent ( foarte mult talent, pot să afirm în urma celor două cărți citite), personaje minunate și aventura e de nedescris.

Pe O. G. Orion am cunoscută în lumea  virtuală și pot să spun că este o persoană minunată, plină de viață și foarte amuzantă. Este o persoană minunată din toate punctele de vedere. M-a impresionat foarte mult prin modul de a fi și a te face să râzi în orice moment.

Ultimul viking este o cutie a misterelor: ridici capacul şi nu ştii ce vei descoperi. La început scormoneşti timid, dar cu cât înaintezi în căutare devii dependent. Desi relaxant, amuzant si  ironic Ultimul viking  este în esenţă bazat pe o documentare minuţioasă,  Oana Arion reuşeşind să creeze un fantasy fascinant.-Literatura pe tocuri

De la prima până la ultima pagină am fost fascinată de arta cu care autoarea a reușit să împletească mitologia cu fantezia și în același timp să ne introducă într- o frumoasă și imposibilă poveste de iubire. Nu lipsește nici umorul, care este amprenta personală a autoarei.-Nicoleta Tudor

Ultimul Viking este cartea de care m-am îndrăgostit pentru totdeauna! O carte fantasy în care nimic nu este ceea ce pare! Vikingi, vampiri și oameni într-o atmosferă fantastică, întunecată, seducătoare până la limita nebuniei. Cine este vânătorul? Cine este cel vânat?-Natasa Alina Culea

O serie ce nu trebuie ratată de iubitorii genului fantasy. Personaje greu de uitat, acțiune şi mister, toate ingredientele necesare să uiți de somn şi să citești cartea dintr-o suflare.-Lavinia Calina

Pot să spun că am intrat foarte timidă în lumea construită de autoare, deoarece nu știam la ce să mă aștept. Știam vag subiectul, dar nu voiam să mi-l împrospătez, deoarece nu voiam să stric farmecul seriei.

Însă , alături de protagonista noastră am trecut prin aventuri cu adevărat minunate. Am râs, am plâns sau am rămas pe gânduri. Acum după ce am terminat cele două volume ale seriei îmi pot da seama cât de mult îmi lipsesc personajele. Chiar dacă le-am parcurs rapid, pot să spun că m-am simțit foarte bine în lumea creată de autoare.

Să lăsăm lucrurile acestea și să vorbim și despre cartea propriu-zisă.

Victoria Grey cumpără de la bunicul ei o cafenea veche și o transformă într-un loc cu adevărat minunat, pentru locuitorii acelui orășel. Emoțiile și stresul pentru a ieși totul bine se resimțea , dar totul se schimbă cu o seară înaintea deschiderii cafenelei. Dar ce i-a schimbat destinul Victoriei?

Ce a urmat după acea seară și prin evenimente a trecut aceasta , vă las pe voi să descoperiți. Pentru a fi cazul de a da vreun spoiler sau să spun vreun detaliu nelalocul lui și să vă strice pofta de citit vă las pe voi să parcurgeți împreuna cu Victoria aventurile din Ultimul viking.

Această Victoria Grey este o femeie inteligentă, cu diplomă și carieră de medic veterinar. De o frumusețe răpitoare, însă după părerea mea încă naivă deoarece se observă în  multe ei întâmplări , dar știe ce-și dorește de la viață și are adevărate principii.

Pe lângă personajele care ne vor lăsa mască și cu un dor în suflet până la parcurgerea următorului volum , autoarea îmbină foarte frumos mitologia cu viața cotidiană, a zilelor noastre. Cu ajutorul acestei serii dacă ești pasionat de mitologie vei descoperi multe elemente care te vor ajuta să-ți îmbogățești cunoștințele despre lumea mitologică.

Stilul autoarei este unul plăcut, foarte ușor de parcurs în orice ceas al zilei sau a nopții. Oriunde și oricând. Dacă doriți întorsături de situație, glume cu duiumul în mijlocul tragediilor și sarcasm cât cuprinde atunci cărțile Oanei vor fi pe placul vostru.

Prin  cartea Oanei am parcurs un adevărat montagne russe de sentimente. Am călătorit și prin câteva locuri aflând detalii destul de interesante și aflat multe lucruri noi despre minte umana și cum poate accepta ea diverse lucruri despre lumea înconjurătoare.

O carte care vă ajută să vă descoperiți și să vă dați seama ce vă doriți cu adevărat, deoarece prin prisma personajului și a tragediilor ei , ne putem noi schimba și deveni cine dorim pentru a ajunge acolo unde ne-am propus.

„Probabil că sunt în stare de șoc, trebuie că sunt în stare de șoc, altfel aș plânge sau aș tremura. Nu este ușor până la urmă să îți moară cineva în brațe, fie el și un necunoscut.” 

Mulțumesc Editurii Librex pentru exemplarul oferit.

Cu stimă,

Florinela

Lasă un răspuns

