Recenzie „Alter.Ego” de Ana Mănescu

alter-ego_1_fullsize

Titlu: Alter.Ego

Autor: Ana Mănescu

Editura: Herg Benet

An apariţie: 2014

Nr de pagini:214

Categoria: Literatura Romana

Disponibilă la reducere în: Librăria Libris

“De fapt, niciunul nu mai are ceva nou de spus, dar din moment ce lumea nu este ideală înseamnă că mesajul încă nu a fost transmis cum trebuie, așa că încercăm. Tu o faci prin muzică, eu prin scris. Până la urmă, amândoi suntem narcisişti. Niște narcisiști cu intenții bune, dar totuși…”

Alter.ego este cartea de debut a autoarei Ana Mănescu. Cele trei cărți ale autoarei prezintă într-un mod excepțional viața actuală care o trăiesc adolecenții și adulții.

Pentru cei care nu știți unde îi puteți găsi cărțile autoarei atunci vă propum eu  trei site-uri unde o să le găsiți la reducere: Libris, Herg Benet și Elefant.

Numele meu este Sonnja. Sunt vicioasă, singură, răzvrătită şi mizerabilă.

Noi vom schimba lumea. Suntem cei care vibrează. Stârnim valuri, uragane şi cutremure, dar merită. Sau cel puţin asta am crezut toţi la început.

Printre cărţi, tripuri, flashback-uri, eşecuri, iluzii, idealuri, ţigări, vin, iarbă, un fort din cuburi de zahăr impregnate cu acid, metamorfoze, felinare care dansează, Muzica goală, fluturi, uragane, sex, dragoste, prietenie şi artă, mesajul este simplu: păstrează-ţi esenţa şi iubeşte. În ordinea asta.

Cum suntem deja obișnuiți cu stilul autoarei ne putem da seama de evoluția acesteia. Se vede că Ana a reușit să creeze lumi care ne prezintă adevărata față a lumii în care trăim și acest lucru acesta îmi place la Ana.

Eu pot să recunosc că n-am început cu cartea Alter.ego deoarece autaorea nu o mai avea exemplare de oferit blog-rilor și uite așa am așteptat momentul oportun să-mi fac rost de ea.

Din câteîmi amintesc am terminat  cartea de citit acum trei săptămâni însă nu am reușit să scriu nimic până  despre ea până acum deoarece cărțile Anei te lovesc , te fac să plângi sau îți deschid perspectiva despre lumea în care trăiești.

Sonja o adolescentă care trece prin perioada formării, a tentațiilor și a propriilor alegeri. O fată isteață, care scrie și dorește să ajungă scriitoare. Evoluția personajului se observă cu fiecare pagină citită.

Pot să spun că din cărțile Anei am mereu ce învăța și îndrepta la mine. Descopăr lucruri noi despre oamenii, gândirea lor și modul lor de a se comporta în momente critice din viața lor.

Cu fiecare roman citit de autori români le pot recomanda cu  mare drag deoarece aceștea au talent. Talentul autorilor români terbuie descoperit de fiecare român , valorificat și recomandat. Deoarece veți descoperi cărți pe placul vostru.

Mulțumesc Ana pentru cărțile tale minunate care transmit atât de multe. Pentru modul în care scrii și felul care gândești pentru tot ce însemana lumii noi create care ne pot ajuta oricând.

“Arta de a fi înseamnă să te cunoşti, să te iubeşti şi să nu te temi să iubeşti, să ai încredere în tine şi să ai curajul de a sta pe propriile picioare, de a lupta pentru idealurile tale, de a fi sincer cu tine şi cu ceilalţi, de a avea nesăbuinţa să fii slab şi să îţi îmbrăţişezi tremurul, să-ţi urmezi visele şi să devii şi să rămâi veşnic o fiinţă minunată, un întreg. E un soi de sinceritate față de tine și față de ceilalți, oricât de urât te-ar putea face asta.”

„Mi-am plâns ochii din orbite de atâtea ori încât am epuizat toată apa pe care o aveam în organism.”

Mulțumesc Librăriei Online Libris pentru că mi-a oferit spre recenzie Alter.ego de Ana Mănescu.

Cu respect,

Florinela

Lasă un răspuns

