Recenzie Arta visării de Lucy Keating

 

lucy-keating-arta-visarii-trei-2016-a-543594-510x510

Titlu: Arta visării

Autor: Lucy Keating

Editura: Trei

Anul apariției: 2016

Număr de pagini: 328

Disponibilă: Târgulcărții

In mod evident, sunt perfect constienta ca par suta la suta tacanita cand spun ca m-am indragostit de un om pe care nu l-am intalnit niciodata, care nici macar nu exista. Dar din moment ce nu-mi pot aminti o perioada in care sa nu-l fi visat pe Max.

Cărțile care apar la editura Trei sunt mereu fascinante. Te uimesc , te țin în priză și nu-ți dau drumul din paginile lor până nu o termini de citit. O astfel de carte este Arta visării de Lucy Keating.

Titlul m-a incitat foarte mult. Citisem cândva descrierea și îmi aminteam doar numele personajelor . Am vrut să citesc recenzii însă am zis că e mai bine să citesc eu cartea și să-mi fac singură o părere.

Viata e un vis
Apoi te trezesti.

Eu l-am inventat pe Max. Cel putin asta mi-am spus intotdeauna. Toti barbatii pe care i-am adorat inca din copilarie, combinati intr-un singur tip perfect. Problema e ca m-am inselat.
Pentru ca in usa clasei, uitandu-se direct la mine, sta Max.
Max al meu.
Max cel din visele mele.
Max al meu care nu exista in realitate.

De cand se stie, Alice il viseaza pe Max, un baiat pe care nu l-a intalnit niciodata.
Impreuna au calatorit prin toata lumea, au calarit pe elefanti roz, s-au batut cu biscuiti in Muzeul Metropolitan de Arta si s-au indragostit nebuneste, iremediabil, unul de celalalt. Max e baiatul viselor ei (si doar al viselor ei) pana in dimineata in care il descopera standu-i alaturi la ora, cat se poate de viu. Dar el habar nu are cine e Alice.

Cand te indragostesti in vis, mai poate realitatea sa-ti fie de ajuns?

Pot să spun că am terminat cartea acesta în trei-patru zile, fiind ocupată cu școala și alte lucruri nu am avut prea mult timp pentru citit. Însă cu această mini vacanța de la începutul lui decembrie am reușit să o termin.

Este o carte cu un subiect neîntâlnit de mine până acum Însă una destul de fascinantă. Cumva puteți da seama din descrierea care este postată mai sus este vorba de o lume a viselor, a iubirii, și din întâmplare aceste vise devin realitate.

Alice o fată care mereu se simte bine când visează. Inteligentă, dar visătoare, mereu cu gândul la băiatul viselor ei. Știe să aibă grijă de ea și să se simte perfect în lumea ei. Dar această lume perfectă devine neconcludentă când îl descoperă pe Max cel adevărat.

Max un băiat cu o amintire tristă, însă închis an el. Inteligent, pragmatic și iubitor. Trăiește asemenea Alicei cu visele care îi îmbogățesc inima cu multe sentimente.

Când acestea doi se întâlnesc lumea lor se schimbă . În ce fel? Nu pot să stea departe unul de altul. Se poate observa cu ochiul liber că sunt făcuți unul pentru altul și pot să stea foarte mult despărțiți.

Îmi place evoluția personajelor. Se observă că cresc, se schimb și devin mai maturi. Îi putem observa evoluția lor de când erau mici, deoarece au avut câteva probleme pe care le las pe voi să descoperiți.

Stilul autoarea este unul plăcut ușor de parcurs, care te va ajuta să stai în interiorul cărți până la finalul romanului. Autoarea scrie astfel încât să te îndrăgostești de stilul de a scrie de la primele pagini.

Din cartea acesta ai ce învăța. Cum ar fi să trece peste complexele tale, să te accepți așa cum ești și poți să ajungi cine vrei doar cu voința ta.

Vă recomand cu drag cartea Arta visării de Lucy Keating  deoarece este o carte ușoară pentru perioade încărcate din viața noastră. O carte numai bună de a te relaxa

Locurile se schimba, la fel si povestile, insa Max ramane acelasi, intampinandu-ma in fiecare vis cu zambetul lui poznas si inima lui mare. El e sufletul meu pereche.

Mulțumesc Librăriei Târgulcărții pentru exemplarul oferit.

Cu stimă,

Florinela

Lasă un răspuns

