Interviu Eliza Mazilu

15300539_1302224306507562_428721610_n

Bună! Îți mulțumesc că ai acceptat să-mi răspunzi la întrebări. Spune-ne cine ești.

Bună! Sunt Eliza, o simplă adolescentă care iubește cărțile și scrisul mai mult ca orice altceva.

Cum ai intrat în lumea scrisului și a cititului ?

Am început să scriu de pe la vârsta de doisprezece ani, începând cu mici compuneri și povestiri. Iar pasiunea mea pentru cărți mi-am dezvoltat-o tot pe atunci, când am dat de seria „Cronicile din Narnia” și nu m-am mai putut dezlipi de ele.

Din ce întâmplări te-ai inspirat pentru romanul tău?

15321632_1302224299840896_1878271322_o.jpg

Mă inspir din întâmplări reale și din ce văd în jurul meu. De multe ori oamenii sunt sursa mea de inspirație.

Însă pentru cei care nu știu nimic despre cartea ta, ce ne poți spune despre ea?

Este o carte fantasy, despre o adolescenta pe nume Jocelyn Dawn care se confrunta cu o entitate misterioasă din capul ei și care nu-i dă pace. Este vorba despre lupta dintre Rai și Iad, îngeri și demoni, ea fiind prinsă chiar la mijloc.

Cum te simți în noua lume în care ai pășit?

Nu pot spune că lucrurile s-au schimbat prea mult. Persoanele de pe Wattpad mă cunoșteau de prin 2013 și mereu mi-au oferit susținerea lor. Probabil vor exista schimbări când lumea o va citi.

15271661_1302224319840894_1234861209_o.jpg

Când va apărea un nou roman scris de tine? Și temă vei aborda?

Primul meu roman a fost publicat chiar astăzi, iar următorul va fi continuarea acestuia. Cât despre alte teme, am câteva în minte, dar rămâne de văzut.

Cum ți-ai descoperit pasiunea pentru scris?

Pur și simplu reușeam să mă exprim mai bine pe o foaie. Compunerile s-au transformat în povești iar poveștile în cărți, oferindu-mi astfel șansa de a-mi descoperi talentul.

Cine te-a îndemnat să publici un roman?

Sinceră sa fiu? Eu. Am vrut neapărat să-mi văd personajele cum prind viață și nu voiam să le țin doar pentru mine. Nu meritau asta.

Ce putem învăța din cartea ta?

Că aparențele înșeală și că mereu, mereu trebuie să te bazezi pe tine și să ai încredere că vei reuși. Asta, și câteva lucruri despre lumea îngerilor și a demonilor.

Recomandă 5 cărți cititorilor.

1. Percy Jackson și Olimpienii

2. Instrumente mortale

3. Harry Potter

4. Seria Lux

5. Georgina Kincaid

În final un gând bun celor care ne urmăresc.

Vă mulțumesc mult pentru tot și nu renunțați la visele voastre!

Mulțumesc Eliza pentru interviu.

Cu stimă,

Florinela

Lasă un răspuns

