Recenzie Întoarcerea de Theo Anghel

14686157_581540762048277_813177980_n

Titlu: Întoarcerea

Autor: Theo Anghel

Editura: Quantum Publishers

Număr de pagini: 298

Anul apariției: 2016, revăzuită

Disponibilă: Quantum Publishers

El luă disperarea cu care mă agăţam de el drept dragoste, dar tot aşa o interpretam şi eu. Credeam că îl iubesc nebuneşte, când de fapt nu era vorba decât de nevoia mea patologică de siguranţă, de apartenenţa la o familie.”

Am terminat această carte acum câteva ore și nici acum nu mi-am revenit. Ceva nou care îți stârnește interesul pentru lectură dacă nu ești cititor pasionat. Cartea aceasa cu siguranță vă va face să doriți să citiți cât mai mult.

După ce am terminat de citit acest volum m-am apucat deja de-al doilea la care am ajuns la jumătate ( sau terminat când voi posta recenzia și am început deja și volumul al treilea).

O carte care vă va demonstra cât talent au autorii noștri și cât de mult ar trebui să citim literatura noastră contemporană. Veți găsi autori talențaii cum ar fi: Lina Moacă, Andrei Cioată , Simona Stoica, Lavina Călina , Ana Mănescu, Andreea Russo, Theo Anghel, Adina Popescu și mulți alți care ar trebui să se afle pe rafturile bibliotecii voastre.

Tânăra Oriana moare într-un accident, chiar în ziua nunții ei. Pentru oricine, acesta ar părea sfârșitul. Nu și pentru ea. Se întoarce ca recuperator de suflete, însă nu la vechea viață și familie, pentru care trebuie să rămână moartă, ci la una cu totul nouă. Răsfățul și confortul, considerate garantate mai înainte, se duc acum pe Apa Sâmbetei. Va trebui să lupte pentru a-i salva pe ceilalți, dar și pe sine. Apar noi prieteni, noi dușmani și… prima iubire?
Există viață după moarte? Unii vor spune că da, alții că nu. Dar există un răspuns la care cu siguranță nu v-ați gândit.
Există recuperatorii de suflete. Smulși din existențele lor, sunt aruncați în altele, neîntrebați de nimeni, fără să li se ceară acceptul. Trebuie doar să se supună legilor celor de Dincolo. Iar unii aleg răzvrătirea…

Cartea aceasta mi-am dorit de mult să o citesc , să-i parcurg paginile deoarece am auzit foarte multe lucruri bune despre ea. Am amânat cât am amânat eu citerea primului volum al seriei pâna când am reușit să-mi fac  rost de toate cele trei volume. Și pot spune că n-am regretat. Și trebuie să-i mulțumesc autoarei pentru exemplarele oferite.

Theo Anghel o autoare plină de talent. Autoarea mea preferată care se află în topul autorilor români preferați. Scrie cu ingeniozitate, replici pline de umor și sarcasm, aventuri pe măsura personajelor construite. Lumi care ne frământă .

Însă această carte nu este pentru oricine. Pot să spun că și eu am fost incertă când am început-o.

Pot să spun că e diferită de genul cărților care le parcurg eu deobicei. Însă este o carte care are potențialde unele cărți care le-am citit care sunt la jumătate acesteia.

Personajele construite de autoare sunt frumoas conturate care știu ce vor de la viață. Pot să spun că îmi place modul lor de a gândi .

Oriana , un nume frumos, o fată care din cauza meseriei sale este ocupată mai tot timpul. Însă în tot acest timp îți ajută semenii. O fată care l-a început nu prea știe cum să se descurce, abia aștept să văd cum evoluează.

Modul cum ne este prezentată degradarea omenirii te fascinează. Autoare chiar știe cum să ne prezinte aceste aspecte. Cum ne pot suci mințile evenimnte care ne vor marca. Cum  trebuie să ne comportăm cu anumitre tiputi de oameni. Cartea ne prezintă de fapt cum trebuie să ne compotăm cu cei din jurul nostru.

Cu cine trebuie să stăm când nu ne simțim în largul nostru. Trebuie să ne aplicăm la oamenii Domnului pentru a ne regăsi pentru noi înșine, cum trebuie să ne ferim de ispitele celui rău.

Îmi place că autoarea a prezentat într-un mod froarte frumos casa Domnului și cum trebuie să ne purtăm acolo. Și chiar dacă avem probleme trebuie să cerem la oamenii biserici, să găsim pe cineva care să ne înțeleagă șicăruia  ne putem descărca.

Nu știu ce să vă spun despe cartea Întoarcerea, deoarece m-a uimit . Însă vă las pe voi să descoperiți, deoarece nu vreau să vă dau spoilere. Dacă doriți ceva ușor de citit și să vă bucurați cu oamenii de elită a socității noastre vă recomand această carte.

Mă studia milimetru cu milimetru. De parcă ar fi încercat să-mi citească gândurile. Speram că n-o poate face, altfel ar fi aflat că-l considerăm destul de atrăgător şi că avea un zâmbet de milioane, în ciuda aspectului de asasin plătit.”

Mulțumesc editurii pentru exemplarul oferit.

Cu stimă,

Flroinela

Lasă un răspuns

