Recenzie Dincolo de Theo Anghel

14658432_581540598714960_752114525_n

Titlu: Dincolo

Autor: Theo Anghel

Editura: Quantum Publishers

Număr de pagini: 330

Anul apariției: 2016

Disponibilă: Quantum Publishers

„Oamenii pierd tot timpul câte ceva. Obiecte sau fiinţe. Timpul trece şi ajung să facă pace cu asta. O sămânţă de regret va rămâne tot timpul în sufletul lor, însă din ea nu va mai creşte nimic, niciodată. Ăsta e un adevăr fundamental.”

Cum deja ne-am abișnuit autoarea ne uimește la fiecare carte publicată. Îmi place enorm cum scrie Theo Anghel.

Volumul trei din seria Am murit din fericire de Theo Anghel se ridică la măsura așteptărilor mele. Nu credeam că o să-mi placă așa de  mult.

După extragere, Oriana ajunge Dincolo, alături de cei doi îngeri, Ama și Abel. În așteptarea judecății, se petrec lucruri care răstoarnă toate ideile ei despre ce credea că i se poate întâmpla pe acest tărâm…

“Să nu speraţi a mai privi la ceruri,
voi, care treceţi dincolo cu mine,
în bezna fără veac, în foc şi-în geruri.”
Dante Alighieri – INFERNUL

Nu știu cu ce să încep, cu ce să termin de teamă să nu dou spoilere din carte, însă am să încerc acest lucru.

Am să încep cu evoluția autoarei . Se observă că Theo Anghel a devenit o autoare care știe să te fascineze prin lumea care a creat-o și modul cum  a evoluat în construirea evenimentelor din seria ei pe parcusrul a cestor trei volume. Acesr lucru mă bucură pentru că ne demonstrează că dacă avem autori care merită descoperiți.

Cărțile autoarei care vor urma sigur nu mă vor dezamăgi, mă vor ține cu siguranță într-un stil alert și mă vor fascina.

Acum să vorbim un pic dsespre personaje. Oriana, fată dragă, se vede că ai devenit o femeie cu capul pe umeri, care știi să descurci acum în lumea din care faci parte.

Să înțelegi ce se petrece în jurul tău și să faci tot posibilul să ajuți persoanele care te înconjoară. Din fata naivă care erai ai devienit o persoană mai calculată și cu capul pe umeri.

Relația dintre Amna și Abel este una mai detaliată, mai armonioasă. Se desting sentimentele dintre cei doi . Chiar dacă în unele momente  se ceartă , se completează mereu și acest lucru se observă, iar în momentele care îi lovesc dur aceste sentimentele ies la iveală.

Abel, bietul Abel, chiar trebuia să i se întâmple asta? Chiar trebuia? Știu Theo, ești o autoare minunată, un talent aparte și se vede că evoluezi în scris și vei deveni o autoare de succes ( autoarea mea preferată, ever) , dar chiar trebuia să se întâmple asta?

Aștept cu nerăbdare cel de-al patrulea volum pesntru a vedea ce se întâmplă cu persoanejele. Să văd prin ce aventuri mai trec și cum reușește Theo să ne uimească.

Nu vreau să spun mai multe despre serie deoarece trebuie să o descoperiți voi, de teamă să nu spun ceva greșit. Așa că citiți seria.

Dezastrul îți făcuse ultima scenă și regizorul nu mai pregătise una. Speranța moare ultima? Ei bine, iată că se întâmplase. Murise!

Cuvintele îi scăpau cu greu din gâtlej. De parcă ar fi fost tăioase ca lama unui brici şi fiecare dintre ele i-ar fi crestat beregata. Înghiţea în sec. Se îneca în amintiri.

Mulțumesc editurii Quantum Publisher pentru exemplarul oferit.

Cu stimă,

Florinela

Lasă un răspuns

