Recenzie Te iubesc pe nevăzute de Alina Ilioi

te-iubesc-pe-nevazute-alina-ilioi1

Titlu: Te iubesc pe nevăzute

Disponbilă: Bookzone ( https://bookzone.ro/produs/te-iubesc-pe-nevazute/?utm_source=recenzie_bookzone&utm_medium=link&utm_campaign=link_ilioi )

Autor: Alina Ilioi

Editura: A. I Personal

Număr de pagini: 140

Anul apariției: 2016

– Ba îmi cer.  Îmi cer pentru că văd, simt, în fiecare zi cum te supăr. Şi nu vreau să te supăr, îţi jur! Numai că, nu ştiu, parcă o fac fără să gândesc. Te supăr, şi apoi îmi dau seama cât de nenorocit am fost! Că nu meritai asta… şi tot aşa! E o luptă cu mine!

– Să ştii că eu te iert mereu, dinainte să mă superi tu! Mereu!

Am pus ochii pe cartea Alinei Ilioi – Te iubesc pe nevăzute – pe contul de instagram al unei prietene. Aceasta postase o poză cu cartea și un citat care m-a intrigat foarte mult.

Din acest simplu motiv am vrut să citesc această carte , pe lângă coperta minunată și conținutul care te va bulversa. Nu credeam că o să mă revășesască așa de tare o carte atât de scurtă .

Născută în Bucovina, Alina Ilioi a început încă adolescență să cocheteze cu scrisul. De aici și până la a scrie cărți, a fost nevoie de câțiva pași, pe care i-a făcut cu emoție și curaj, având toată susținerea cititorilor de pe blogul ei.

Cu o experiență de șase ani de televiziune în spate și implicare în diverse proiecte sociale, scriitoarea nu a stat pe gânduri când a fost nevoie să se axeze doar pe scris. Prima ei carte „Așa vei ști că l-ai întâlnit pe EL” a fost doar începutul a ceea ce urma să fie: alte cărți scrise din suflet pentru suflet.

Te iubesc pe nevăzute este o  cartea care te va face să râzi, să plângi sau să meditezi la fiecare pagină citită . O carte scurtă, simplă , însă plină de încărcătură emoțională. Multe sunt cărțile în genul acesta, însă puține care te ajută se meditezi asupra aspectelor din viața ta.

Am citit multe cărți până acum , exepționale sau mai puțin exepționale, bune sau mai puțin bune. Unele mă încărcau cu multă energie, altele mă sleiau de orice putere mai aveam. La unele plângeam , la alte meditam. La cartea Alinei am reușit să meditez la adevăratul sentiment de iubire.

Felul cum e scrisă  cartea de  Alina Ilioi , nici nu-și dai seama când ai început-o sau când ai terminat-o. Scrie cu simplețe, multă dăruire și se vede că iubește ceea ce face. Cuvintele și întâmplările reiesc de la sine.

Cartea este structurată pe mai multe capitole intitulate El, Ea, Lui, Ea și El, care te ajută să înțelegi ce simte fiecare personaj în parte. Din perspectiva lui descopri ce crede el despre iubita sa , din perspectiva ei cum reușește să ajungă unde își propune și să se dăruie ce are mai bun  pentru persoana iubită.

Sentimentele care le veți simți după ce veți termina această carte vor fi multiple. Veți iubi sau veți plânge, veți înțelege ce este adevărata iubire. Vă veți regăsi ca persoane. Veți sesiza cine sunteți cu adevărat.

Am citit cartea Te iubesc oe nevăzute într-o perioadă foarte aglomerată, însă m-a ajutat să mă relaxez prin modul  foarte frumos construit.

Capitolele potrivite pentru a fi citite în momente în care n-ai timp să te delectezi cu  multe cărți. Lucruri simple, dar profunde care ne vor ajuta să descoperim cine suntem cu adevărat când ne găsim dragostea adevărată.

Cum trebuie să ne comportăm cu persoina iubită când suntem împreună  și după ce ne despărțim.

Personajele sunt frumos construite, astfel încât să ne putem contura cu ele .Să le înțelegem alegerile și cine sunt cu adevărat.

Vă recocomand din suflet cartea Alinei Ilioi pntru o carte potrivită pentru orice vârstă.

– Spune-mi tu mie, de ce ai apărut în viaţa mea?

– Nu ştiu… crezi că eu nu-mi pun aceleaşi întrebări? Tot ce ştiu este că m-ai făcut cea mai fericită, dar şi mi-ai zdrobit cel mai tare inima. Mi-ai şifonat inima.

– Tu meriți mai mult!
– Nu știu dacă există mai mult decât tine.
– Te.
– Și eu pe tine te.

Alina Ilioi a vântuf in jur de 2.000 de exemplare  pentru că este o carte recent lansată de autoare.

Mulțumesc Librăriei Bookzone pentru exemplarul oferit.🙂

Cu stimă,

Florinela

Lasă un răspuns

