Recenzie Obiecte ascuțite de Gillian Flynn

2796_26efc5d0.jpg

Titlu: Obiecte ascuțite

Autor: Gillian Flynn

Editura: Trei

Număr de pagini: 328

Anul apariței:2015

Fiecare dintre noi are parte de momente în care viața deraiază.

Am auzit foarte multe despre autoarea Gillian Flynn și despre cărțile ei. Mereu mi-am dorit să-i citesc una din cărți, dar n-am vrut să încep cu Fata dispărută deoarece este foarte apreciată și n-am vrut să mă dezamăgească.

Așa că mi-am luat inima în dinți și am început cu Obiecte ascuțite . Care m-a lăsat mască cum s-ar spune. Un trailler psihologic care m-a determinat să cred că este o carte pentru top 10 cărți de citit.

Cu siguranță voi citi și celelalte cărți ale autoarei apărute la Editura Trei ( Fata dispărută și Locuri întunecate) . Sperând ca poersonajele principale să nu semene între ele. Să nu mă dezamăgești Flynn, chiar sper.

După o scurtă internare la un spital de psihiatrie, jurnalista de investigaţii Camille Preaker se confruntă cu o sarcină dificilă: trebuie să se întoarcă în orăşelul unde a copilărit pentru a investiga moartea a două fete.
Camille n-a mai vorbit de mult cu mama ei nevrotică şi ipohondră şi cu sora vitregă, pe care aproape că nici n-o cunoaşte: o puberă atrăgătoare, cu o putere ciudată asupra localnicilor.
Instalată în fosta ei cameră din vechea casă a familiei, Camille îşi dă seama că se identifică prea mult cu victimele. Bântuită de propriii demoni, trebuie să dezlege puzzle-ul psihologic al trecutului, dacă vrea să afle adevărul şi să supravieţuiască reîntoarcerii acasă.

Un caz interesant, un repoter cu o copilărie mai dificilă, care trebuie să se întoarcă în orașul care a crescut . Însă ce va descopri aici o va lăsa fără glas.

Camille , o jurnalistă de investigații care trebuie să investigheze cazul celor două fete moarte din orășelul ei natal. Însă cu greu poate să treacă peste amintirile ei chinuitoare. O mamă care n-o iubește, moartea surorii ei mai mici și aventurile ei în acest oraș uitat de lume.

Însă cel mai tare o uimește criminalul care a efectuat crimele . Modul groaznic în care au efectuat și ce au folosit pentru ale imobiliza pe fete.

Gillian Flynn prin modul ei de a scrie te țină captivă în carte. Un stil simplist, dar cu descrie pentru a înâelege trăirile interioare ale personajelor. Întorsăturile de situație dozate cu o doză de sarcasm și întîmplările care au marcat viața persoanjelor principale reiese o carte care ne va ține în priză.

Cu cât descoperi mai multe despre crime nu prea îți dai seama cine este criminalul. Însă spre final vrei nu vrei vei avea un amărât de dubiu ( și sper să fie ăla corect) deoarece te va duce la criminali. Am dedus criminalul prin ultimile 70 de pagini ale cărți.

Aupatrea putea să mai lucreze la final și să ascundă mai bine cine este criminalul fetelor. Pistile care te duc la criminal puteau să fie mai bine ascunse și să îți închuie bănuielile.

Camille este construită într-un mod aparte de ce am citit eu. O fată cu probleme în tinerețe ajunge să fie un report de investigații. Trece peste multele ei aspecte care au măcinat-o atât pe interior cât și pe exterior.

Când se întparece înpoi în Chicago a trecut peste complexele ei și este ajutată de oamenii care au ajutat-o și până în acel moment.

Vă spun că nu veți rgreta dacă veți citi Obicte ascuțte de Gillian Flynn , pentru simplu fapt că romanul vă va deschide interesul pentru mai multe cărți în caest gen , vă va determina să treceți peste complexele care le aveți și vă vor ajută să vă împăcați cu cine sunteți voi ca persoană.

Creierul îmi trecea de la o imagine la alta cu mama, şi toate imaginile erau de rău augur. Soartă. Cuvântul mi se zbătea iarăşi pe piele. O străfulgerare cu Joya cea slabă cu păr vâlvoi şi unghii lungi, jupuindu-i mamei pielea. Imagine cu mama, cu pilulele şi poţiunile ei, tăindu-mi părul cu foarfeca.

Mulțumesc Librăriei TârgulCărții pentru exeplarul oferit.

Cu stimă,

Florinela

Lasă un răspuns

