Felinare stinse de Cristina Oțel

13996188_495907837285388_7657146834259818101_o

Celebrăm talentul.
Ne plecăm în fața lui.
Din luna septembrie – toamna se numără roadele, nu? – în librăria Quantum veți găsi romanul de debut al tinerei autoare Cristina Oțel, o carte cu și despre adolescenți, despre bucuriile și angoasele acestei vârste, despre fiorii primei iubiri și despre prietenii care vor dura peste ani.
Cristina, bun venit în echipa Quantum!

Țineți-vă bine! 😉 O altă super poveste se coace în cuptorul Quantum.
Felinare stinse, de Cristina Oțel

– fragment –
— Râzi cât dorești, dar o să te obișnuiești cu prezența mea, o să fii la fel de bucuroasă ca mine. Nu mă cunoști încă.
— Nu vreau să te cunosc.
— N-ai încotro, stăm sub același acoperiș.
— Asta-i o pedeapsă pentru un păcat din altă viață.
Râde scurt.
— Haida, că nu-s un băiat așa rău.
Oare e normal să clocotească furia în tine? Furie adresată unui necunoscut?
— Îți sunt chiar antipatic, nu?
— Cum ziceam, ai un spirit de observație grozav. Dacă ai și ține cont de el…
— Nu mă consideri simpatic? insistă cu un entuziasm debordant.
— Nu.
— Drăguț?
— Nu.
— Interesant?
— Nu și iar nu, pe bune. Te crezi vreun Făt Frumos? Dacă-i așa, du-te și caută o prințesă, suiți-vă pe cal, trăiți fericiți până când te-o înșela și lasă-mă în pace!
— Făt Frumos zici? Deja mă simt de parcă aș fi dat peste un zmeu…
— Atunci asta-i partea în care o iei la fugă, îl întrerup eu, cu un zâmbet din ăla tembel pe care-l afișează ăia pe la televizor când mint de îngheață apele.
— Eu nu fug. Tu fugi de ceva.
De mine fug. Dar nu trebuie să știe el asta.

Cu stimă,

Florinea

Lasă un răspuns

