Interviu Oana Arion

13883756_587292674787041_1880236285_n

Cine sunteţi? Cum va puteţi descrie în câteva cuvinte?
Sunt Oana, deşi am publicat sub pseudonimul O.G. Oana este un om normal, vanitos, încăpăţânat ca orice nativ Rac, visează mult, râde mult, ascultă mult. Restul îl completezi tu pe linia punctată..

Când va regăsiţi cel mai bine: citind sau scriind?
Citind și scriind. Ambele activităţi le fac doar atunci când simt si când am chef, aşa că mă regăsesc uşor în fiecare variantă.

  Cum v-aţi descoperit pasiunea scrisului şi a cititului?
Cu muuuuulti ani în urmă…. Era pe vremea când…. Glumesc! Încă din copilărie am avut o pasiune pentru cărţi. Cât despre scris nu îţi pot spune decât că această “îndeletnicire” a apărut firesc.

Ce hobby-uri mai aveţi pe lângă cele menţionate mai sus?
Aoleo! Trebuie să fac o listă? Hmm. Îmi fac singură bijuterii şi haine (sunt chiar bunicică la capitolul ăsta), desenez în creion şi cărbune, mă uit la seriale interminabile. Sunt o persoană sedentară (aceasta este denumirea elegantă pentru “puturoasă”), aşa că pe lista mea de hobby-uri nu apar activităţile care implică prea multă mişcare.

Cum va petreceţi timpul liber?
Vezi lista de mai sus .

Din ce vă inpirati pentru romanele d-vastra?
Mitologie, în principal şi anumite evenimente din viaţa reală. Îmi place să îmbin aceste două planuri.

Cum a luat naştere romanul “Ultimul Viking”?
Te referi la poveste sau la procesul de scriere în sine? Cartea am gândit-o ca pe o “fantezie urbană” pentru că mi s-a părut cel mai realist mod de a spune această poveste. Mi-am dorit să scriu o altfel de carte.

13901870_587292778120364_352974634_o
Ce ne puteţi spune despre cartea care aţi publicat-o?
Mai bine să nu stricăm misterul J . Nu spun decât atât: citiţi-o.

Va regasiti în întâmplările create în roman?
Într-o anumită măsură, da. Anumite replici ale eroinei îmi aparţin, le-am folosit în viaţa reală în diverse împrejurări.

13898421_587292791453696_642380952_o
De ce scrieţi?
Pentru că pot. Pentru că vreau. Pentru că îmi iese binişor (cel puţin aşa se spune).

Aveţi un loc special unde citiţi sau creaţi un nou roman?
Oh, da. Este un loc special, magic şi plin de inspiraţie. Bucătăria! Este singurul loc din casă în care pot fuma, aşa că mi-am mutat cartierul general acolo, cu tot calabalâcul.

Cum ar fi viaţă d-voastră fără scris?
Hmmm. Acum, când mă pregătesc pentru lansarea celui de-al doilea volum îmi este greu să îţi răpund. Nu ştiu, sincer. Probabil că ar fi mai liniştită.

 Cum va simţiţi când cartea d-voastră este plăcută de către public?
Oh!! Este un sentiment minunat, cu atât mai mult cu cat, în momentul în care am scris cartea nu m-am gândit că va fi vreodată publicată. Vreau apreciere, vreau laude, nu pot să fiu modestă atunci când vine vorba despre ceea ce simt în legătură cu această serie. Sunt prea vanitoasă că să afirm contrariul.

Ce gen n-aţi aborda?
Cred că “romance”. Sunt o persoană mult prea realistă şi prea veselă ca să reuşesc să scriu romance.

Ca încheiere un cuvânt pentru cititori.
Citiţi. Rămâneţi frumoşi!

Vă mulțumesc pentru interviu. 🙂

Cu stimă,

Florinela

Lasă un răspuns

