Interviu Robert Siminicariu

13508972_558885537617729_1942986151139698080_n

Bună, Robert ! Ce ne poți spune despre tine?

Locuiesc în comuna Mălini din judeţul Suceava (în satul natal al poetului Nicolae Labiş). Sunt elev în clasa a 10-a la Colegiul Naţional Nicu Gane Fălticeni. Activităţile mele preferate sunt scrisul şi cititul, iar după aceste două activităţi vine boxul, sport pe care îl practice de aproape trei ani.

Cum te simți când scrii?

De fiecare dată când scriu, intru în lumea creată de mine şi de multe ori, ajung să trăiesc toate sentimentele personajelor despre care scriu. Pentru mine scrisul reprezintă o poartă de scăpare din acest univers dezolant.

Din ce evenimente , relatări sau lucruri te-ai inspirat să scrii această carte?

De când mă ştiu am fost atras de mister şi teorii conspirative. În această carte am încercat că creez o legătură între cele mai cunoscute teorii, dar cu toate acestea încercând să păstrez totul în lumea fantasticului.

Din ce te inspiri pentru cărțile tale?

In general ma inspir dim viata reala însă inspiratia apare pe moment. În timp ce scriam, îmi treceau prin cap mii de ide ice nu îmi dădeau voie să las pixul din mână.

Cine te-a îndrumat să citești și să scrii?

Am fost îndrumat să scriu şi să citesc de către tatăl meu.

Romanul care v-a urma despre ce v-a fi vorba?

În următoarea carte pe care doresc să o public, le este prezentată cititorilor, o imagine a României după cel de-al treilea război mondial. Țara este sub un regim dictatorial i-ar personajele principale sunt doi frați care fac parte dintr-un grup de rebeli ce doresc  eliberarea țării şi încheierea unui regim infect condus de un dictator sadic însetat de sânge.

Cine este mentorul tău scriitor?

Mentorul meu este domnul  Sergiu Somesan, deoarece cărţile sale se numără printer preferatele  mele, datorită faptului că are un stil de a scrie aparte, ce atrage cititorul în mrejele acelei lumi create de el.

Cum te simți când citești sau scrii?

Nu pot spune ca ma simt într-un anumit fel în timp ce citesc, deoarece starea de spirit variază în funcţie de genul cărţii pe care o citesc la momentul actual, dar de multe ori, ajung să simt faptul că fac parte din roman.

Povestește-ne în câteva rânduri punctul central al cărți tale.

Aceasta este descrierea cărţii mele:

Acestă carte este un roman bazat pe cele mai cunoscute teorii ale conspirației. Acest roman este unul extrem de dinamic, captând atenția cititorului și ținându-l în suspans pe tot parcursul acestuia.
În acest roman ni se prezintă povestea unor soldați a căror bază militară este atacată. Neputând lua legătura cu mediul exterior, aceștia sunt într-o continuă luptă defensivă, iar cu timpul ajung să afle secrete ascunse omenirii de-a lungul anilor. Aceștia află despre constructorii piramidelor, experimentele naziste, reptilieni și civilizații extraterestre, de a căror existenți nici nu aveau habar.
Această carte încearcă să răspundă la întrebări ce au stârnit zeci de teorii conspirative, dar cu toate acestea, încercând să păstreze totul în lumea fantasticului.

Ca la început de drum , ce ne poţi spune despre lumea în care ai intrat?

Fiind nou în această lume , am întâlnit o mulţime de personae, prietenoase (care m-au sfătuit să scriu în continuare şi să nu renunţ la visele mele ) şi mai puţin prietenoase (personae care mi-au criticat dur cartea fără să o citească sau să îi cunoască subiectul, majoritatea acestei clase fiind împinsă de de frustrare si invidie).

Îţi mulţumesc Robert pentru interviu.

Cu stimă,

Florinela

Lasă un răspuns

