Andrees Russo și amintirile din viitor

13103380_1774191776163133_2815768939848360674_n

           Bună, Andreea ! Ce ne poți spune despre tine?

Bună! Sunt studentă anul 2 la Universitatea de Stat din Republica Moldova, Facultatea Economie, Specialitatea Contabilitate. De asemenea sunt autoarea trilogiei „Amitiri din viitor”.

    Ce hobby-uri ai?

Lectura este pe primul loc, drept hobby. Ador la nebunie să brodez goblen, la moment brodez al treilea peisaj din mica mea colecție. Un hobby nou pentru mine sunt limbile străine, de fapt niciodată nu eram atrasă de a strudia o limbă străină, la moment învăț germana și franceza, cunosc deja engleza și limba rusă.

Cum ai intrat in lumea cărților? Cine te-a îndrumat?

Am ajuns în lumea cărților într-un mod foarte neobișnuit, totul a început cu o carte „Jurnalul unui om dezamăgit”, W.N.P.Barbellion, după care am realizat că am nevoie de mai multe cărți de acest gen în viața mea, consider că sunt în căutarea cărților bune. De la vârsta de 17 ani duc o viață paralelă, una trăită în lumea cărților.

13161789_1774449499470694_6676918247773571199_o.jpg

Care sunt cărțile care te-au marcat?

Cartea care cel mai mult m-a marcat am menționat-o anterior, sigur că mai sunt cărți care m-au marcat, acestea sunt:
„Idiotul” de F. M. Dostoievski;
„Leagănul respirației” de Herta Muller;
„Pădurea norvegiană” de Haruki Murakami;
„Prea mândră, prea fragilă. Romanul Mariei Callas” de Signorini Alfonso;
„13,99 lei” de Beigbeder Frédéric;
și multe alte cărți.

De când scrii?

Am început să scriu versuri pe când aveam 16 ani, scriiam din plictiseală, la orele de Limbă și Literatură Română.

Cine este mentorul tău în legătura cu lumea scrisului?

Nu am mentor, sunt mai mulți autori care îmi plac, însă nimeni nu a reușit să mă cucerească cu adevărat. Din păcate.

          Din ce te inspiri pentru cărțile tale?

Mă inspir din viață, din a mea și din cea pe care o urmăresc pe stradă. Îmi pun căștile în urechi și merg, iar trecătorii nu realizează că sunt o sursă de inspirație. De fapt trecătorii multe lucruri nu realizează.

          Cum te simți când scrii?

Simt că învii. Simt că trăiesc. Nu am ce adauga, am zis deja prea mult.

          Pentru cine nu știe încă despre cartea ta „Amintiri din viitor”, ce le poți spune?

Nu o citiți. Prețuiți momentul. Prin trilogie doresc să învăț oamenii (și pe mine însumi) să trăiască viața, clipa, pentru aceasta nu e nevoie de a citi o carte, doar de curaj. Dacă lipsește curajul, atunci se poate de citit.

          Din ce evenimente , relatări sau lucruri te-ai inspirat să scrii această carte?

Moarte. Mormânt. Realitate.

          Cum e să scrii o serie?

Nimic deosebit. E normal să fai ceea ce îți place, deci, pentru mine e o normă.

          Cum te simți când cititorii îți apreciază munca?

Cititorii mă supraapreciază. Sigur că mă bucur enorm atunci când citesc un mesaj din suflet, prin la puteri. Mulțumesc!!!

           Cum te simți când știi că va apărea și al doilea volum din seria „Amintiri din viitor”?

Îmi fac griji, volumul doi e cu mult mai complex, mai profund. Totul devine mai dur, mai realist. Până la urmă am încredere în cititorii mei, știu că sunt bravi și că vor înțelege mesajul.

         Ce ne spui în încheiere?

Curaj! Curaj de a trăi precum doriți, știu că nu e ușor.

Îți mulțumesc, Andreea pentru timpul acordat.

Cu stimă,

Florinela

2 gânduri despre “Andrees Russo și amintirile din viitor

Lasă un răspuns

