Câștigătorul concursului de Mărțișor

Salutare, dragi cititori!

Cum știți foarte bine pe blog-ul meu s-a desfășurat un concurs de zilele Mărțișorului, mai exact în perioada 1-8 Martie. Și a sosit momentul să anunț câștigătorul.

Însă în primul în rând vreau să-i felicit pe toți participanții acestui concurs și că au răspuns cu atâta seriozitate la cerințele care au fost propuse pe mine.

În al doilea rând să nu vă descurajați, deoarece vor mai fi concursuri pe blog-ul meu și puteți câștiga chiar voi.

Însă să nu mai lungim vorba să trecem la treabă. Am să vă spun că de data aceasta nu eu voi alege căștigătorul ci o voi face cu ajutorul site-ului Random.org și cel mai bun să căștige.

IMG_09032016_163123

Căștigătoarea este Georgiana Precub. Te felicit și aștept un mesaj privat pe pagina de facebook a blog-ului sau un email la adresa alexandradenisa83@yahoo.com pentru ați oferi  voucherul în valoare de 40 lei. Vă doresc o primăvară frumoasă tuturor în continuare și vă mai aștept pe blog-ul meu .

P.S. : Intrați cât mai repede pe site-ul celor de la Libris,  deoarece sunt reduceri care fac cu ochiul și cărți care merită descoperite și mai ales să fie păstrate de oamenii care le merită.

Mulțumesc librăriei Libris pentru suportul acordat pentru acest concurs și sper că m-am ridicat la nivelul așteptărilor lor. Și sper că pe viitor să mai organizăm concursuri împreună.

Cu stimă,

Florinela

 

 

 

Lasă un răspuns

