Alexandra Gheorghe și cărțile ei

12314198_10153446578598323_841211083582049099_o

Născută în anul 1988 la poalele Munţilor Ceahlău, mai exact în Orasul Bicaz aflat în Judeţul Neamţ, controlată atât fizic cât şi psihic de locurile natale, reuşesc cu o plăcere nemaiîntâlnită să răscolesc în amintiri, iar pe baza acestora să îmi plăsmuiesc visul.

 

Cine ești cu adevărat sau cum te caracterizezi?
Eu sunt Alexandra. Iar caracterizarea mea este cea pe care cititorii mei o fac. Îmi doresc să fiu simplă şi plăcută de oamenii prin ceea ce scriu.
Ce te-a îndemnat să apuci calea Jurnalismului?
Nu ştiu dacă a fost un îndemn sau pur şi simplu o întâmplare. Copil fiind încă, îmi doream să urmez cursuri la Universitatea Ion Mincu, Secţiunea – Mobilier şi Decoraţiuni. Doi ani la rând, am urmat cursuri, şi o pregătire cuviincioasă pentru admitere, iar la examenul cu pricina, am avut nenorocul să nu mă aflu pe lista celor admişi. Nu a fost o ruşine, ci o încercare a vieţii, din care am învăţat să supravieţuiesc şi să merg mai departe. Aşa am ales Jurnalismul, aşa am ales să scriu şi încondeiez gândurile în scris.
Ce te-a determinat să scrii?
Cred că în primul rând – iubirea. Aşa cum pe toţii ne îndeamnă mai devreme sau mai târziu.
Doar cele mai frumoase lucruri de pe pământ pot fi scrise. Nu-i aşa?
Cum ți-ai descoperit această pasiune? Te-a îndemnat cineva?
Te descoperi singur, dacă ai curajul acesta! Cu toţii purtam înlăuntrul nostru „aceste mici escapade”. Cu toţii putem scrie, doar ca unii reuşesc mai bine, alţii mai puţin bine. Aşa am început şi eu. Mai întâi am scris prost, iar apoi, continuând, am ajuns să scriu, puţin mai bine.
Ce pasiunii mai ai pe lângă cea a scrisului?
Pasiunile mele? Hm… Deseori cochetez cu gătitul, desenez, fac sport şi îmi trăiesc viaţa aşa cum se cuvine!

De ce scrii?
Scriu pentru că mi-aş dori să mă fac auzită! Scrisul este a doua limbă a mea. Şi consider că aşa, mă pot exprima cel mai liber, pot abera, mă pot juca şi filosofa.

Prezintă-ne în câteva cuvinte cartea Necunoscutul, despre ce este vorba și cât de mult suflet ai pus în ea.
Necunoscutul face parte din mine, din povestea mea, din visul meu de pretutindeni. Cartea mărturisita inimii mele şi a celor ce mă împlinesc ca om şi mai apoi ca autor.
Este o poveste simplă, unde dragostea umple toate golurile vieţii. Un sentiment care ne învaţă să suferim şi să ne acceptăm ca personaje ale poveştilor noastre. Asemeni lui Alice, strâns legată de locurile natale, de munţii ei şi de mare, reuşim să înţelegem rolul nostru, doar aşa… făcând greşeli, neînţelegând, de fapt, începutul.
Din ce te-ai inspirat pentru ceasta carte?
Din povestea mea. Din oameni. Din Necunoscut.
V-a fi o continuare? Vei mai scrie și alte cărți în genul acesta sau vei încerca și altceva.
Cât de curând voi publica şi partea a-doua a Necunoscutului, iar apoi voi încerca să îmi pun în ordine gândurile pentru un nou volum.
Cine ți-a prezentat și inclus în această minunată lume a scrisului și lecturii?
Cred că singură am descoperit totul. Am urmat cursul întâmplărilor, mi-am urmat drumul şi uite aşa, uşor, uşor am pătruns în lumea scrisului.

Iubeşti lectura deoarece…?
Deoarece trebuie iubita. Pentru că, doar aşa, reuşim să ieşim din cotidian. Toate poveştile sunt frumoase şi din fiecare avem de învăţat câte ceva.
O încheiere pentru cei care te urmăresc și care-mi citesc blog-ul.
Să vă iubiţi! Să fim mai buni şi să ne bucurăm de darul primit: Viaţa.

 

Cartea autorei o găsiți pe site-ul librăriei Libris.

Cu stimă,

Florinela

Lasă un răspuns

