The Coffee Book Tag!

Revin cu o leapșă pe care am găsit-o circulând pe booktubes  și blog-rile care le urmăresc, așa că m-am gândit să-l fac și eu.

1.Cafea neagră: O carte în care intrii cu greu, dar care dispune de mulți fani.

Hmm… Cu siguranță seria Cântec de gheață și foc de George R.R Martin, care este una din cele mai groase volume. Însă o serie care merită descoperită , chiar dacă are un număr gigant de pagini.

2.Peppermint mocha: Numește o carte/serie care devine mai populară pe durata verii sau în zile festive.

Cu siguranță cărțile de John Green sau editura Epica, dar și romanele care au în centru iubiri adolescentine și aventuri doar bune pentru a le descoperi vara.

3.Ciocolată caldă: Care e cartea preferată din copilărie?

O întrebare foarte grea. Am să aleg Micul prinț de Antoine de Saint-Exupéry și Poveste de Crăciun de Charles Dickens.

4. 2 shoturi de expresso. O carte care te-a ținut în priză de la început până la final.

Ultimul avanpost de Lavinia Călina, seria Divergent de Veronica Roth și Fata din tren de Paula Hawkins.

5. Starbucks: Numește o carte pe care o vezi pretutindeni.

Cărți de Dan Brown sau 50 shades.

6.That hipster coffee shop (aici am schimbat puțin naționalitatea autorului): Oferă-i unui autor român recunoștință. Care este acesta?

Sunt mai mulți, dar cei care îmi plac mai mult sunt: Mihail Drumeș, Mircea Eliade, Marin preda și autori români contemporani.

7. Oops!Din greșeală am luat cafea decofeinizată: Numește o carte de la care așteptai mai mult.

Cărțile lui John Green.

8. Amestecul perfect. Numește o carte care a a fost atât amară cât și dulce, ca într-un final să fie satisfăcătoare.

Se numea Sarah de Tatiana de Rosnay, o carte foarte emoționantă.

Nominalizez pe Secretele cătților și Andreea Pănescu.

Cu drag,

Florinela.

 

2 gânduri despre “The Coffee Book Tag!

Lasă un răspuns

