Câștigătorul concursului : Eleanor şi Park- Rainbow Rowell

Salutare, dragi prieteni!

În acest articol am să anunț câștigătorul concursului Eleanor şi Park- Rainbow Rowell care s-a desfășurat pe blog-ul meu în perioada 15-25 septembrie cu ajutorul Companiei de Librării București care le mulțumesc din tot sufletul. Aș dori să vă informez că eu n-am să folosesc Random.org pentru alegerea câștigătorului, ci am să o dac eu personal în funcție când de mult răspunsul .

       Participanți sunt :

1. Cristina

 2.Oana Turcea

 3.stefonilaura98

4.bookysme

5.danielaparaschiv

6.Corina Costea

7.Andreea Costea

8.ioanawb

9.Cătă

10.ganddeportelan

11.Adrian Lazar

12.Alwssa Aly

13.Daniela P

14.Ana L.

15.Ema Georgiana

16. Audrey

17.Valentina B.

18.Carmen

19.Mariana

20.Stefania

21. Iulia

22.Radu

23.Camelia

Câștigătorul acestui concurs este  stefonilaura98 (Am mai multe cărți favorite, dar dacă e să o aleg pe cea care m-a impresionat cel mai mult ar fi „Cel care mă așteaptă”.) . Te rog frumos să-mi trimiți adresa la care trebuie să expediez coletul   pe pagina de facebook al blog-ul în timp de 4 zile , dacă nu  ești descalificată și am să aleg alt câștigător . Vă felicit pe toți pentru răspunsurile vostre și vă mai aștept pe blog pentru următoarele concursuri care am să le fac.

 

Cu drag,

Florinela.

 

 

Un gând despre “Câștigătorul concursului : Eleanor şi Park- Rainbow Rowell

Lasă un răspuns

