Recenzie „Delirium” de Lauren Oliver

12002374_432568050278883_5645311943176791910_o

Titlu: Delirium

Autor: Lauren Oliver

Anul apariţiei: 2014

Editura: NEMIRA

Nr. pagini: 432

Nu poţi fi fericit dacă nu ai cunoscut nefericirea. Şti asta,nu-i aşa?

O carte extraordinară.Deoarece acțiunea se petrece într-o lume în care dragostea este considerată o boală și trebuie tratată la vărsta de 18 ani și tot ce se întâmplă în acest oraș este controlat de către Guvern.

Se spune ca leacul iubirii ma va face fericita pe veci.
si intotdeauna am crezut asta.
Pana acum.
Acum totul s-a schimbat.
Acum as prefera sa ma infectez cu iubire fie si numai o fractiune de secunda decat sa traiesc o suta de ani in minciuna.

„O poveste care alearga cu viteza si o ia in alta directie la fiecare pagina, cu personaje care ma duc de la afectiune la frustrare, de la furie la compasiune. O carte pe care o devorezi imediat.“
Jay Asher

Pentru a scăpa de această boală guvernul trebuie să le facă adolescenților o operație la vârsta de 18 ani și le este ales partenerul de viață. Însă orice mișcare fac fără a ști Guvernul sunt pedepsiți foarte grav. Și cum să trăiești într-o asemenea lume?

Autoarea are un stil foarte simplu și ușor de citit,având un talent extraordinar . Toate ideile sunt bine conturate și foarte frumos descrise și te fac să citești cartea până la final să vezi dacă e cum ai anticipat . O carte foarte frumoasă pentru vacanța de vară sau o zi ploioasă de toamnă.  Delirium este o carte extraordinară, m-am atașat de ea de la început. Ideea este genială, cu toate că aceasta de lume fără dragoste am crezut că nu o să fie conturată foarte bine,  m-am îndoit degeaba, totul este luat foarte serios… Înainte de fiecare capitol, o să zăriți un citat, chestia asta mi-a plăcut foarte mult.

Personajele mi-au plăcut, am respectat entuziasmul Lenei de a fi vindecată, însă pe parcurs a realizat chiar opusul celor învățate la școală și începe să-și decidă singură ce va face în viață. Un lucru foarte bine conturată relația dintre protagoniști acestui roman, care încetul  cu încetul devin foarte încrezători în propriile decizii.

Abia aștept să citesc continuarea, ca să văd ce s-a întâmplat cu personajele prinsipale. Dacă nu știați  continuarea a apărut la editura Nemira.

Mulțumesc editurii Nemira pentru că mi-au trimis cartea și pentru că au acceptat să fie sponsorul blog-ului meu.

Cu drag,
Florinela 🙂
3 gânduri despre “Recenzie „Delirium” de Lauren Oliver

Lasă un răspuns

