Recenzie „Provocarea” de Simona Stoica (vol 1 şi 2)

Tilu: Seria Rephelimii, Cartea întâi, Vol I,  Provocarea

Seria Rephelimii, Cartea a doua, Vol II, Provocarea

Autor: Simona Stoica

Număr de pagini/ Vol I: 336

Număr de pagini/ Vol II:424

Anul apariţiei: 2014

În străvechea cetate din Haven, Rephelimii, un grup de asasini conduși și instruiți de Azazeal Vellenhall, încearcă să împiedice declanșarea unui război cu Cele Zece Orori. Jack Harper, liderul lor, este trimis dincolo de Voal, pentru a o găsi pe nepoata lui Azazeal – tânăra Desiree, cea de a Treia Cheie a Havenului. Însă când descoperă misterele care înconjoară conacul Wolfmaner și cine e răspunzator pentru crimele săvârșite în urmă cu 150 de ani, Desiree refuză să își accepte moștenirea și să înfrunte trecutul. Jack nu are de gând să renunțe și ar face orice ca să salveze Havenul. Îi va câștiga încrederea, o va minți și o va seduce pentru a-și îndeplini misiunea.

Un roman excelent! De ce? Fiindcă are de toate.   Nu voi discuta mult la această parte pentru că vreau neapărat să vorbesc despre detaliile poveștii. Tot ce trebuie să știți este că nu vă veți plictisi în timp ce veți citi această carte!  Personaje bine conturate, mister cât cuprinde care te roade până la sfârșitul cărții, băiatul rău (sau poate nu, încă nu știu ce fel de băiat este acest Jack Harper) pe care urăști că îl iubești, o lume nouă și fascinantă plină de surprize la fiecare pagină și acțiunea care este pur și simplu minunată. Totul este dinamic, afli pe parcurs lucruri pe care cu câteva pagini în urmă nici nu te gândeai să le iei în considerare.

Ați încercat vreodată să povestiți un vis? să vedeți unde s-a întâmplat sau cu cine ați fost? Asta încearcă protagonista să afle, dar nu reușește foarte bine. Însă într-un final pune lucruri cap la cap și îți dă seama cine este cu adevărat. Îți iubește prieteni și familia, iar acest lucru o determină să aleagă un lucru pentru ai feri de pericole.

Ce mai pot să spun? Un roman excelent, impecabil și foarte bine scris după părerea mea. Autoarea are talent, foarte mult și merită citită. Are un stil foarte frumos, știe să te țină în suspans și să te țină în alertă astfel încât să nu lași cartea din mână până nu o termini ( pot să spun că autori români contemporani au foarte mult talent și chiar trebuie să-i descoperim). Vă spun cu mâna pe inimă că voi citi tot ce va publica Simona, deoarece a devenit una dintre autoarele mele preferate.

Să vă spun de ce am făcut recenzia la ambele volume,. Fiindcă aceste două volume reprezintă doar un singur roman care reprezintă prima carte din seria Rephelimii , însă editura a decis să-l împartă în două ca să fie mai ușor de citit.

Vă o recomand din suflet această serie, deoarece este foarte tare. Încă un lucru dacă nu o citești nu ești bine venit pe blog-ul meu. Și în final îi mulțumesc Simonei pentru carte și autograful acordat. 🙂

Cu drag,

5 gânduri despre “Recenzie „Provocarea” de Simona Stoica (vol 1 şi 2)