Tag-ul cărților opuse

1. Prima carte și ultima carte cumpărată.

Prima mea carte cumpărată cred că este cred Fram, ursul polar de Cezar Petrescu, iar ultima carte cumpărată Four, o antologie Divergent de Veronica Roth.

2. Cea mai scumpă și cea mai ieftină carte cumpărată.

Cea mai scumpă carte care am cumpărat-o a fost Chimie organică pentru bacalaureat, admitere în facultate, olimpiade și concursuri școlare de Luminița I. Doicin și cea mai ieftină Nopți la circ de Angela Carter.

3. O carte cu un personaj principal feminin și o carte cu un personaj principal masculin.

Divergent de Veronica Roth având ca personaj principal pe Tris, o adolescentă de 16 ani și Orașe de hârtie de John Green care prezintă aventurile adolescentului Quentin .

4. O carte citită în puțin timp și o carte citită în mult timp.

Se numea Sarah de Tatiana  de Rosnay am citit-o într-o zi, iar Moromeții de Mircea Preda am terminat-o în 4 zile.

5. O carte cu o copertă frumoasă și o carte cu o copertă mai puțin frumoasă.

Featured Image -- 24  o iubesc la nebunie.

1617616_405552822980406_6789398469126948412_o   îmi displac total genul de copertă care nu-ți transmit nimic.

6. O carte națională și o carte internațională.

Două linii roșii de Alina Șova este o carte foarte frumoasă și care merită citită. Talismanul norocos de Nicolas Sparks una din cărțile mele  preferate de la acest autor.

7. O carte subțire și o carte groasă.

Ciulini Bărăganului de Panait Istrati este cea mai subțire carte care o am și cea mai groasă este Iașii de odinioară de Rudolf Șuțu.

8. O carte fiction și o carte non-fiction.

Fiction : Jocurile Foamei de Suzanne Collins

Nonfiction: Ilitropion

9. O carte de acțiune și o carte romantică.

Acțiune:  Endgame. Jocul final : Convocarea de James Frey, Nils Johnson-Shelton

Romantică : Mă gândesc la ea non-stop de Andreea Cătălina.

10. O carte care te-a făcut fericită și o carte care te-a făcut tristă.

O carte care m-a făcut fericită a fost: Cartea Mironei de Cellei Serghei.

O carte care m-a întristat foarte mult:  Experiment de Veronica Roth.

Cu drag,

Florinela.

Lasă un răspuns

