Pandemonium de Lauren Oliver- noutate Editura Nemira

Pentru toți fanii seriei Delitium scrisă de Lauren Oliver, care așteată cel de-al doilea volum, pentru a afla continuarea întâmplărilor prin care trece personajul principal. Așteptatrea a  luat sfărșit deoarece la  Editura Nemira a apărut cel de-al doilea volum intitulat Pandemonium.

A doua parte din trilogia DELIRIUM

Incerc sa alung amintirea cosmarului meu, gandurile la Alex, gandurile la Hana si la fosta mea scoala, sa le alung, sa le alung, cum m-a invatat Raven.

Vechea mea viata nu mai exista. Dar si vechea Lena e moarta. Am ingropat-o. Am lasat-o dincolo de gard, in spatele unui zid de fum si flacari.

 Cu drag,

Florinela.

Lasă un răspuns

